مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانترا

مانترای ماهی

1393/12/21 10:26
نویسنده : آناهیتا
182 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام مانترا کوچولوی ما. عزیز دل مامان و بابا. دختر شیطون من. می خوام بهت بگم جوجه آخه دیگه جوجه نیستی. بابت بهت می گه بچه پلنگ. فک کنم راست می گه. بچه پلنگی. توی روروک می شینی بعد  باهاش می دویی. دیشب می خواستی لبت رو مثل ماهی دربیاری. بعد نمی تونستی قیافت خیلی با مزه می شد. عاشق شیرینی هستی. نصف یه کارملا رو می خوری. موقع خوردن هم می ری توی خلسه. آواز می خونی . مامان و بابا می گی. کلا شیطونی. شیطون با حال. دیروز میز  وسط اتاق رو برداشتیم . برای تو خطرناک بود. امروز می خوایم بریم خونه مادر جون. همه منتظرت هستن. مادر جون و فرشته اونقد دلشون برات تنگ می شه واست گریه می کنن. فرشته دیروز از بازار واست وسایل خاله بازی با یه دمپایی خریده. خدا می دونه باهاشون می خوای چیکار کنی. اول همرو با دهنت تست می کنی بعد شروع به بررسی می کنی. بعدش می ندازی شون یه گوشه. البته مکعب هاتو دوست داری. فکر کنم ازشون خوشت اومده.دیشب می خواستی بخوابی کنارت دراز کشیدم. تو هم خوابت میومد. شروع کردم روی موهات دست کشیدن. بعدش تو هم شروع کردی دستتو بکشی روی صورتم و موهام . البته موهام رو هم خوب می کشیدی. ولی خیلی لذت بخش بود. چقدر این لحظه ها شیرینه. دیشب داشتی با لگوها بازی می کردی یکی یکی از توی سطل درشون می آوردی بعد از چند ثانیه مینداختی روی زمین بعد صدام می کردی که بدمشون بهت. بعدش شروع کردم این شعر رو برات خوندم : عیسی به رهی دید یکی کشته فتاده ... که آخرش می گه انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس ... با دقت گوش می دادی وقتی شعر می خوندم . احتمالا تو هم مث من عاشق سعدی بشی. من که خیلی دوسش داشتم . تصمیم گرفتم برات زیاد حافظ بخونم . حیفه که عمرت بره و شعرهای این بزرگا رو نشنوی. وقتی چهارسالت بشه داستان های گلستان و کلیله دمنه رو برات تعریف می کنم. داستان های شاهنامه رو هم از وقتی دوست داشته باشی قصه بشنوی برات می گم. مطمئنم عاشقشون می شی. تو خودت شاهنامه زندگی مایی. اما بهتره ادبیات بدونی. می دونی به نظر من پایه همه علوم ادبیاته . و بعد فلسفه . اگه یه خورده ادبیات بدونی خودت میفتی دنبال همه علمای دنیا. من که با گلستان و بوستان سعدی باهات شروع می کنم. می دونم که خودت هم اشتیاقش رو داری. می دونی مانترا به نظر من دونستن یه چیزایی پایه ایه. باید اونا رو یاد گرفت. نمی شه ازشون گذشت. تلاش می کنم که اونارو بشناسی. خب می تونم از الان تصور کنم که  با موفقیت توی راه خودت پیش می ری. قدر زندگی و عمرت رو می دونی . و روزهای روشنی در پیش داری. بوس دوستت دارم عشق مامان

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دختربهاری
21 اسفند 93 10:39
----//---------██████ \\--\/--//-----██████ -\\-▌-//--██████████ --\\▌//----(▓)-----------(▓) ---\▌/----(▓)---◒►◒-----(▓) ----▌------(▓)---- = ----(▓) ----▌----------(▓)----(▓) ----▌-----(▓)----- ✺ -----(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ------------(▓)(▓)(▓)(▓)(▓) دوست خوبم سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین حتما خبرم کنید منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد