مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانترا

چقدر تو ماه شدی داری بزرگ می شی.

1393/12/9 9:28
نویسنده : آناهیتا
144 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام مانترا کوچولوی من. صبح بخیر. امروز صبح وقتی داشتم آماده می شدم بیام اداره بیدار شده بودی. واااااااای خیلی با حال شده بودی. وقتی بیدار می شی می بینی ما پیشت هستیم  از خنده ریسه می ری. می دونی چی شد؟ یه عالم برات نوشته بودم. نت قطع شد. و همش پاک شد. دارم دوباره برات می نویسم. امروز صبح داشتم آماده می شدم. تو بیدار شده بودی داشتی منو نگاه می کردی. همینطوری می خندیدی. اومدم بغلت کردم و یه عالمه پاهاتو بوسیدم. چقدر ماه شده بودی. و چقد سخت بود که داشتم ازت جدا می شدم. دیگه داری بزرگ می شی.  تشکی که وقتی  می خواستی به دنیا بیای برات دوخته بودم ، قدش برات کوچیک شده. دیشب برای یه تشک بزرگ تر نشتم برات ملافه دوختم. بعد تو روش دراز کشیدی  بابایی ازت عکس انداخت . تو می خواستی عروسک های روی ملافت رو بگیری. چقد کارات با مزست. پریروز دوباره قدت رو اندازه گرفتم . دو سانت و نیم بلند شدی. 72 سانت. آخرین بار برای شش ماهگیت 5/69 بودی. هفدهم این ماه که برای هفت ماهگیت می بریمت دوباره اندازت رو می گیرن. البته اگه دقت کنن. اوندفعه توی کارت واکسنت اشتباه علامت زده بودن. باباییت برد دوباره درستش کرد. خلاصه داری برزگ می شی. و من چقدر حیفم میاد که تو بزرگ می شی. آخه این روزا دیگه برنمی گرده . فقط یکبار بزرگ می شی. همکارم خانم مهتابی میگن باز دست کم از این روزاش عکس و فیلم دارین که وقتی بزرگ شد خودش ببینه. بابات می گه تو می ری معبد شائولین. یه رزمی کار واقعی می شی. چن تا عکس جدید ازت درست کرده. خیلی قشنگه. یکیش لوگوی تواه. یه لوگو برای مانترا. حالا دیگه برای خودت آرم داری. پاهات  180 درجه بازه. خیلی قشنگه. من خوشم اومد. بابات خیلی با سلیقه این عکسا رو برات درست می کنه. داره بهت یاد میده طناب رو بگیری و ازش بالا بری. . برای تو که توی بیشتر عکسات پشت و رو هستی فک می کنم کاری نداره . زود یاد می گیری. مانترا جون من، همه اینا باعث می شه تو آدم قوی ای بشی. کسی که تلاش می کنه تا به هدفش برسه. هر چی پشتکار بیشتری داشته باشی موفقیت هات بیشتره. من به یه چیزی ایمان دارم. هر چی آدم ثروتمند باشه و هر چی زیبا باشه ، ممکنه اونا رو از دست بده  یا به جایی نرسه. اما با پشتکار می تونه به جاهای خیلی عالی برسه. حتی اگه ثروت و زیبایی نداشته باشه. پس آگاه باش که بدون پشتکار هر چه اندخته هم داشته باشی آخرش یه روز تموم می شه. باید با یه برنامه درست برای آینده چشم انداز دور زندگیت رو ترسیم کنی و بهش برسی. این چیریه که خیلی مهمه و من مطمئنم که موفق می شی. مانترا جون من امسال اولین نوروزی هست که تو پیش مایی. وااااااای. تو پیش ما کنار سفره هفت سین می شینی . چقد لذت بخشه. پارسال این موقع توی شکمم بودی. 4ماه و نیمت بود. امسال نوروز هفت ماه و نیمته. خدا تو رو برامون نگه داره . آرزو می کنم همیشه با وجود تو سه نفری احساس خوشبختی کنیم . و همه چیزایی رو که آرزو داریم به دست بیاری و یا خودت بعدها آرزو ی به دست آوردنشو داری،  به دست بیاری. از این به بعد هر چی که می خوایم، به خاطر تو و برای تواه. حتی اگه من بخوام به درسم ادامه بدم یا بابایی بخواد چیزی رو به دست بیاره، خونه ای که می خوایم بسازیم، همه چیز، همه چیز برای موفقیت و خوشبختی تواه. بودن تو برای ما بزرگ ترین هدیست. از این که بچه ما شدی ازت ممنونیم. و میخوایم بدونی که قدرتو می دونیم. و تمام تلاشمون رو می کنیم که از اینکه بچه ما شدی خوشحال باشی. و همه چیز برای یه زندگی خوب برای تو فراهم  باشه. خیلی دوستت داریم. عاشقتیم.بوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد