مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

مانترا

زودتر خوب شو

1393/12/11 8:15
نویسنده : آناهیتا
130 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام مانترا کوچولو. دختر قشنگم. صبح که میومدم خوابیده بودی. دیشب اصلا نخوابیدی . صد بار بیدار شدی. فکر می کنم گلو درد داری. اولین بار  بود که می دیدم سرفه می کنی. فکر می کردم داری بازی می کنی . اما نه واقعی بود. گلوت چرکی شده . نمی دونم چرا یهویی اینطوری شدی. اصلا دیشب نتونستی بخوابی. همش بیدار می شدی . گریه می کردی. یه خورده من بغلت می کردم. یه خورده بابائی . چقد ناراحت شدم . تا حالا هیچوقت اینقد مریض نشده بودی. کلا تا حالا فقط  دو بار سرما خوردی. یکبار دکتر بردیمت دارو خوردی. ولی دفعه دوم زود خوب شدی . اصلا هم بهت دارو ندادیم. ولی من بعید می دونم  ایندفعه رو خودت خوب بشی. باید ببریمت دکتر. اصلا باورم نمی شد داری اینجوری سرفه می کنی. البته تب نداشتی. ولی بهر حال بیحال بودی. امیدوارم حالت زودتر خوب بشه. با اینکه دیشب بی حال بودی باز دلت می خواست بازی کنی. دیشب ساعت 1 بود از خواب بیدار شدی. حالت خوب نبود اما شروع کردی بازی کردن با موهای بابایی. بعد با صورتم بازی می کردی. خیلی با مزه می شی اینجور وقتا. منم تند تند دارم عطسه می کنم. به خاطر فصله. حساسیت دارم. ولی اینقد عطسه می کنم  شبیه سرماخوردگی می شه. گلو درد هم می گیرم. کاشکی زود خوب بشی. عشق مامان بابائی. تو قوی هستی . مطمئنم حالت زود خوب می شه. امروز که برگردم خونه اگه خوب نشده باشی می بریمت دکتر. دلم نمی خواد طول بکشه. باید زود خوب بشی. خدا رو شکر که فعلا واکسن نداری. بهرحال نگرانتم. خدا رو شکر بابایی پیشته. سعی می کنم امروز زودتر بیام خونه. عاشقتم عزیزم. زود خوب شومحبتبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
12 اسفند 93 10:49
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد