مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانترا

تو و موژان

1393/12/12 10:32
نویسنده : آناهیتا
143 بازدید
اشتراک گذاری

    سلام مانترا کوچولو. عزیز دلم. فک کنم الان هنوز خواب باشی. هنوز حالت خوب نشده. سرفه هات کمتر شده اما آبریزش بینی داری. دیشب هم خوب نخوابیدی. ده دفعه بیدار شدی و دوباره خوابیدی. دو بار هم نصفه شب شیر خوردی. یک کم نگران شدم. آخه داری دندون هم در میاری. خیلی گناه داری. آخه خیلی کوچولویی. تحمل ندارم اینقد درد بکشی. امیدوارم زودتر حالت خوب بشه. دیشب موژان اومد خونمون. چقد ناز شده. تو  اول یه خورده با دایی و زندایی غریبی کردی اما بعدش دوست داشتی با موژان بازی کنی . فقط یکماه و نیم از تو کوچیکتره. با هم دیگه نشستین کارتون نگاه کردین. صحنه جالبی بود. موژان هنوز نمی تونه خوب بشینه مامانش نگهش میداره. بعد که خسته شدی دوباره شروع به گریه کردی. اونقد بی قراری کردی تا آخرش زندایی اینا رفتن. خیلی خسته بودی  اما نمی خواستی بخوابی. شب هم که چندبار از خواب بیدار شدی. خب نگرانتم دیگه. این روزا که میام اداره واقعا خسته میشم . دلم میخواد وقت بیشتری باهات بگذرونم. تو همه امید منی. تو زندگی منی. می خوام هر چی بلدم بهت یاد بدم. دوست دارم همه چیزایی رو که تجربه کردم ساده بهت انتقال بدم. دوست دارم  فقط از به دنیا اومدنت لذت ببری. همه روزهات پر از شادی باشه. حتی شکست ها هم برات طعم پیروزی داشته باشه. همه رویاهای من اینه که اینا رو بهت بگم. تا یاد بگیری زندگی هدیه ای است که به همه آدما بخشیده شده. ما هستیم که می تونیم این هدیه رو زیبا و زیباتر ببینیم  و قلبمون رو باهاش نوازش کنیم . وجود تو هم الان نوازش قلب منه. مانترا کوچولوی من اگه یه وقتایی از روی خستگی نمی تونم  اونطور که باید باهات وقت بگذرونم ازت معذرت می خوام. تو برام خیلی بارزشی. همونقد که بابایی برام ارزشمنده. شما زندگی من هستین. و تو یه روزی می فهمی که همه اینا باعث می شه این زندگی چقد با ارزش و مهم باشه. مثل یه گنج. مثل تو. و ما من و تو و بابایی برای محافظت از این زنگی مسئولیت بزرگی داریم. هر سه تامون. مطمئنم که اینو درک می کنی. آدما برای اینکه زندگی شون رو به جایی برسونن خیلی زحمت می کشن. و ما هم زحمت کشیدیم. حتی  برای داشتن تو . البته مطمئن باش هر چی ازرش چیزی بیشتر باشه به دست آوردنش هم سخت تره و خودت می دونی که چقدر با ارزشی. . برای همین خیلی قدر تو رو می دونیم. تو گنج مایی. گنج با ارزش ما. و وجود تو باعث می شه این زندگی ارزش بیشتری پیدا کنه. تو بهش معنی می دی. تو اونو نقاشی کردی. قبل از تو خالی بود. و حالا پر شده. ما قدر تو می دونیم. از اینکه بچه ما هستی ازت ممنونیم. بغلبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

♥ نیکتا ♥
14 اسفند 93 9:17
مانتزا خیلی اسم قشنگیه وبتون عالیه خاله جونم اگر خواستید به منم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد