مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانترا

دوباره دکتر

1393/12/14 8:31
نویسنده : آناهیتا
121 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام مانترا کوچولوی من. صبح بخیر.الان تو خوابیدی. وقتی می اومدم توی آخرین لحظه بهت شیر دادم و از خونه اومدم بیرون. دیروز بعد از اداره  بردیمت دکتر. اونقد مطب دکتر شلوغه که دکتر یه سره هست . از صبح تا غروب. خب تو خیلی با مزه شده بودی. وقتی اومدی توی مطب تاب و چرخ و فلک رو دیدی شروع به خندیدن کردی. بعد گذاشتمت روی چرخ و فلک  یه خورده چرخوندمت خوشت اومد. بعد نوبتمون شد رفتیم تو. دکتر معاینت کرد. وقتی  به دکتر گفتم بلدی دست بدی اول باور نکرد . براش توضیح دادم چه کارایی بلدی بکنی . دستتو نگه میداری یکی درمیون می زنم بهش. بای بای بلدی. تازه دیشب سینه زنی هم یاد گرفتیزبان. من برات ممد نبودی ببینی می خونم تو هم سینه می زنی . خیلی با حاله. بغل. حالا که داروهات رو شروع کردیم احساس می کنم حالت یه خورده بهتر شده. دیشب قبل از خواب توی شیرت حریره بادوم ریختم. امروز برات سوپ هم درست می کنم. کدو هم می پزم . حتما زودتر خوب می شی. راستی دیروز دکتر وزنت رو اندازه گرفت شده بودی 7 کیلو و 800 گرم. احتمالا برای پایان هفت ماهگی ببریمت هشت کیلو می شی. نه یادم رفت سه روز دیگه هفدهمه. بهر حال وزن گیریت خوب بوده. مهم اینه که وقتی یه سالت می شه سه برابر وزن به دنیا اومدنت باشی. یعنی باید بشی 12 کیلو. مطمئنم می شی. خدا رو شکر که تو سالمی و من هیچی دیگه نمی خوام. بعد از دکتر رفتیم برات حلقه های رنگی خریدم و یه جعبه مکعب رنگی . با سه تا کتاب داستان خشگل. هم با حلقه ها بازی می کنی هم مکعب ها. کتاب هات رو هم خیلی دوست داری. آرزوم اینه هیچوقت مریض نشی و هیچ چیزی نتونه به تو آسیب برسونه. و یاد بگیری که سختی های زندگی  شکست بدی . و اگر شکست هم خوردی نترسی. شکست می تونه بهت یاد بده که چطوری پیروز بشی. مطمئنم تو موفق می شی .هیچی نیست که تو نتونی توش موفق بشی. خودت رو آماده کن برای فتح تمام ناشناخته های این جهان . اصلا تو برای همین به دنیا اومدی. این دنیا پر از چیزای ناشناخته و دست نخوردست. هر کدومشو دوست داری انتخاب کن و بشناسش. کشفش کن و  ازش لذت ببر. هر چی بزرگ تر می شی می فهمی که خدا چه قدرتی درون تو گذاشته .  تو چقدر توانایی داری برای انجام کارهای خارق العاده . کارهای بزرگ و ارزشمند. و خدمت به  انسان ها. طبیعت. حیوونا. تو پیروز می شی. خب عشق مامان سعی می کنم امروز زودتر بیام خونه . آخه پنجشنبه است . زودتر تعطیل می شم. باشگاه هم برم  بازم یه ساعت زودتر میام . صبح قبل از اینکه بیام اداره ناهار رو درست کردم. خیالم راحته . تو هم که داری بهتر می شی. عاشقتم دختر نازم . بوسمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد