مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانترا

مانترا و آنیتا و بهراد

1393/12/16 11:00
نویسنده : آناهیتا
163 بازدید
اشتراک گذاری

       سلام مانترا کوچولوی من. صبح بخیر. همین الان بابایی بهم زنگ زد . بیدار بودی. داروهات رو خورده بودی. انگار حالت داره بهتر می شه. سرفه هات کمتره. اما همچنان آبریزش بینی داری. خب می دونم طول می کشه. اما همین که سر حال باشی کافیه. دیشب برامون یه عالمه آواز خوندی. فک کنم  یک ساعت مشغول بودی. منم داشتم برات روبالشی می دوختم . از پنجشنبه شب مهمون داشتیم . عمه آناهیتا با هدا و نینیش  آنیتا با پورشنگ و نینیش بهراد اومدن خونمون. مادرجون هم جمعه صبح اومد. تا دیشب خونمون شلوغ بود. کلی بهت خوش گذشت. دوشت داشتی با آنیتا و بهراد بازی کنی.  آنیتا الان سه ماه و نیمشه . بهراد  هم دو سال و نیم. بهراد با اسباب بازی هات بازی می کرد. مخصوصا با ماشینات. چن تا ماشین داری ها. همه رو خاله فرشته برات خریده. بعدا عکساش رو اینجا برات می ذارم . بهراد خیلی پس آرومیه. آنیتا هم خیلی با نمکه. خیلی هم نازه. خلاصه بهت خوش گذشت. شب تا ساعت 12 بیدار بودی. مادرجون دیشب خونمون موند. کلی باهات بازی کرد. خیلی شیطونی کردی. از اینکه تو سالمی خیلی خوشحالم . از نظر من خیلی بعیده که یه خواهر یا برادر داشته باشه. حداقل فعلن که غیر ممکنه. اینو نوشتم چون از اینور و اونور بهم می گن که یه بچه دیگه بیاریم. ولی ولی می خوام وقتی اینارو می خونی بدونی که بزرگ کر دن بچه مسئولیت بزرگیه. اینکه صرفا من بخوام یه بچه رو به دنیا بیارم کار سختی نیست. می گذره . درد و سختیهاش هم فراموش می شه . مهم اینه که من بتونم یه انسان خوب و قوی و موفق رو خلق کنم. و من فکر می کنم ما تواناییمون فقط برای یک دونه بچه کافیه. شاید یه روزی این توانایی افزایش پیدا کنه. ولی می خوام بدونی اگه بزرگ شدی و  خواهر و برادر نداشتی و خواستی گله کنی که چرا تنهایی، تنها دلیلش اینه که بهتره آدم بدونه  تصمیم هاش رو بر اساس داشته هاش و توانایی هاش بگیره . مانباید سنگی سنگین تر از زور و انرژی مون بلند کنیم. اونموقع هم از تو می مونیم هم از اون . و خودت می دونی که بچه چقد برای پدر و مادر با ارزشه. می خوام بدونی اونقد برامون با ارزشی که می خوایم آینده ات رو خراب کنیم . یا شانس های بزرگ زندگیت رو  از دست بدی. اگر تو برداشتی غیر از این داری منو ببخش . بهر حال منم برای خودم یه منطقی دارم  و سعی می کنم شرایطی رو برای تو فراهم کنم که بهترین استفاده رو از روزهای عمرت ببری. عمر آدمی کوتاهه. باید بهترین روزها رو تجربه کنی. باید از زندگیت لذت ببری. و از اینکه به دنیا اومدی خوشحال باشی . فقط دوست دارم تو رو خوشحال ببینم. دوستت دارم عزیز دلم.محبتبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد