مانترامانترا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

مانترا

دلم برات تنگ می شه

1393/12/4 8:59
نویسنده : آناهیتا
126 بازدید
اشتراک گذاری

       سلام مانترا کوچولوی من. صبح بخیر. امروز روز سومی هست که تو رو می ذارم و میام اداره. خب تو به مرور زمان عادت می کنی. اصلا شاید متوجه نشی. ما آدم ها اینطوری هستیم دیگه . هر طوری که ببینیم همونو قبول می کنیم . مخصوصا اینکه از اولش همونطوری بوده باشه . وقتی بزرگ تر بشی، چون از اول  صبح ها پیشت نبودم برای تو یه چیز عادیه. برای من اما خیلی سخته. امروز صیح که میومدم هنوز خواب بودی. شیرخوردی و دوباره خوابیدی . البته الان دو هفتست که دیگه اصلا شیر منو نمی خوری. چقد واسه اینکه شیرمو نمی خوری غصه خوردم . اما دیگه قبول کردم  نمی خوری. خیلی مقاومت کردم  اما دیگه نخواستم بیشتر اذیتت کنم. حالا احساس می کنم هر دوتامون اینطوری راحت تریم. بعضی وقتا مجبورم کارایی کنم که تو یه خورده اذیت می شی. ولی اگه  انجامشون ندم بعدها ممکنه آسیب ببینی . مث واکسن. یه لحظه درد داره . دو روز یه خورده تب می کنی یا اذیت می شی عوضش تا آخر عمرت راحتی. خب تو خیلی کوچیکی . اصلا نمی دونی خیلی چیزا چطوری انجام می شه. اصلا نمی دونی چیکار باید کرد و چیکار نباید کرد. تا زمانی که تو اونقد بزرگ بشی که خودت بفهمی چی خوبه و چی بده ما در قبال تو مسئولیم. اگه کوتاهی کنیم، وقتی بزرگ بشی به ما می گی من کوچیک بودم حالیم نمی شد ، شما که می دونستین! برای همین  در مورد بعضی چیزا تو شاید اصلا خوشت نیاد اما بعد که بزرگ بشی می فهمی چقد لازم بود که انجام بشه و چقد خوب شد که ما اینکار رو کردیم. مثالش همون واکسنه. وقتی نگاهت می کنم و می بینم تو چقدر زیبایی و چه هدیه ارزشمندی هستی با خودم فک می کنم با تمام وجودم بهش کمک می کنم تا بدونه که چه گنج با ارزشیه. تا توانایی های خودشو بشناسه و بتونه مث یک انسان خوب رشد کنه. این حق تواه که سالم،جسور و قوی و بلند پرواز باشی و به دنبال آرزوها و موفقیت هات بری. همه چیزایی که توی این دنیا هست، هدف های کوچیکی هستن برای اینکه تو به هدف نهایی خودت برسی. پس بدون که تو چقد موجود مهمی هستی . چقد امکانات دور و برت هست برای اینکه تو بهترین گزینه توی رسیدن به هدف هات باشی. تو بهترین و قوی ترین شخصی هستی که برای رسیدن به هدف بزرگت انتخاب شده . پس بزرگ ترین وظیفت اینه که خودتو باور کنی و بدونی که کی هستی و ماموریت تو توی این دنیا چیه. حتی اگر خیلی کوچیکه که به نظر من نیست، بازم باید به بهترین شکل ممکن انجام بشه. هیچ چیزی توی این دنیا نیست که نتونی به دستش بیاری و همه مشکلات یه راه حلی داره به جز مرگ که اونم دست خداست. پس باور کن که تو برای یک رسیدن به یک هدف بزرگ به این دنیا دعوت شدی و این هدف اونقد ارزشمنده که انسانی مث تو برای انجامش انتخاب شده. قدر ارزش های خودت رو بدون و توی راه درست از اون ها استفاده کن تا به هدف نهاییت برسی . توی این راه همیشه کنارت هستیم. عاشقتم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریسا
6 اسفند 93 9:15
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانترا می باشد